Welcome to my high school adventure (:

YESYESYES!

Eindelijk het verlossende telefoontje gehad met het bericht dat ik geplaatst ben! HEEEERLIJK om te weten, en ook een beetje gek.

Ik kom in Lead Hill, in de staat Arkansas. Mijn familie bestaat uit 4 mensen en een hond, twee kinderen: een jongen, Skyler (13) en een meisje Brianne (17). Ze zijn allemaal heel sportief en houden van reizen. Ik kom in een omgeving met bijzonder mooie meren en rivieren, waar ook veel aan watersport wordt gedaan (:

Volgende week woensdag ochtend zit ik in het vliegtuig richting New York, en dan begint het avontuur. PAMPAMPAMPAM Spannuunndd!

Greeeeetz x

Reacties

Reacties

Peggy de Groot

Een mooie tijd daar Roxanne XX

monique van loenen.

heyyy rox .
nou eindelijk is het dan zover , ga er van genieten en hou ons op de hoogte .
xxxx moon.

Thea Butzelaar

Hoi Roxanne,
heel veel plezier daar in de States, en ik weet uit ervaring 10 maanden zijn veel te vlug om.

groet van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!