Welcome to my high school adventure (:

Jaa, ik leef nog!

Hoi hoi allemaal, het is een tijdje geleden dat ik heb geschreven.. Maar ik heb het zo druk, dat er amper tijd is om te schrijven en wanneer er tijd is heb ik geen zin haha. Vandaag heb ik maar even tijd en zin gemaakt speciaal voor jullie!

Er zijn weer twee exchange students bijgekomen in dit kleine stadje, we hebben er nu 18 op onze school. Wanneer ik thuis ben hoef ik niet terug naar Amerika voor mijn 'nieuwe' vrienden, maar ik moet de hele wereldover! Nanny, de oma van Brianne, heeft nu ook een exchange student in huis, Truc, zij komt uit Duitsland en ik kan het goed met haar vinden! (:

In de tussentijd zijn we een paar keer wezen shoppen, dus ik heb ook weer kleren om aan te trekken.. Die waren hard nodig!

De sportseizoenen zijn bijna allemaal begonnen, gister mijn eerste voetbalwedstrijd gehad. Een wedstrijd met het U16 team, en ja ik ben 17 maar toch, die hadden we gewonnen met gemak. En daarna een wedstrijd met het U18 team, helaas verloren met 0-1 maar dat kwam omdat het vet donker werd en we de bal niet meer konden zien.. Toen de tegenstander scoorde vloten de scheidsrechters af... Na protest mochten we nog 10min spelen maar het was onmogelijk om de bal in de goede richting te schoppen.. Wel heel veel lol gehad! (: Basketbal seizoen gaat bijna beginnen, de nieuwe schoenen en jerseys zijn binnen. En ik heb een leren jack besteld, met naam en nummer en alles er op en er aan! Echt een jack speciaal voor onze school! Aankomende vrijdag is onze eerste game, red and white game, we spelen dan tegen elkaar. Dus ik speel sowieso, yay!

Een paar weken terug hadden we de St Louis Trip, met AYUSA, dat is de organisatie waar ik mee ben. We zijn naar sixflags geweest, het hard rock cafe, the gateway arch en naar een baseball game. Sixflags was het leukst! En de reis in de bus was eigenlijk het allerleukst, dat klinkt best vreemd.. Maar we hadden veel lol in de bus (:

Heb vorige week mijn eerste football game gezien, dat was heel leuk! Ik begreep er alleen niet veel van, maar het was makkelijk om gewoon mee te schreeuwen met de mensen om je heen. Wist alleen niet dat ze zoveel stil stonden bij dit spel, dacht dat het meer rennen en bulldozeren was.

Vorige week vrijdag hadden we senior pictures, dat zijn speciale foto's voor de seniors. We moesten een speciaal zwart shirt aan, eigenlijk een heel lelijk shirt maar oke. En daar moesten we mee op de foto, daarna mochten we gelukkig ook een foto in gewone kleren. De foto's heb ik op facebook gepost, als jullie ze willen zien!

Op school gaat alles goed, eigenlijk doe ik niet zo veel. In de meeste lessen krijgen we niet echt werk of het is zo makkelijk dat het in 5minuten gedaan is. En veel leraren laten het je in de les doen of helpen je. Heb veel exchange students als vrienden, dat zijn toch de meeste mensen waar ik mee rondhang. Soms wens ik dan ook dat ik een auto heb hier en mag rijden zodat ik daar gewoon heen kan wanneer ik wil en niet altijd afhankelijk ben van Brianne. Want op dit moment doen we alles samen, we kunnen het dan ook goed met elkaar vinden maar soms word je dan wel een beetje moe van elkaar.. Best logisch toch?

Ik moet mij nu zo langzamerhand klaar gaan maken voor de kerk, elke zondag gaan we daarheen. In de ochtend en in de avond. Het is best saai, maar het is te overleven.. Het zingen is wel leuk, alleen de prayer en het verhaal is veel te lang en saai. Heb geen idee waar ze over praten, haha. Ik zal proberen om over twee weken weer te schrijven!

Adios Amigos.

Reacties

Reacties

Mama

Top hoor wijfie, leuk verslag. Dikke kus ????

Peggy

Leuk Roxx, vooral de gang naar de kerk haha, ik kan me voorstellen, dat het saai is.
Maar je doet andere leuke dingen, heb ik begrepen, zoals het shoppen. Nu rijbewijs halen?

Xxx

Joyce klein

Wat goed om te horen dat je het zo druk en gezellig hebt! X

Saskia

genoeg leuke dingen, en wie weet ga je nog de kerk leuk vinden haha

Gitta Dekker

Hi Rox, wat enorm leuk dat je het zo ontzettend naar je zin hebt. Je hebt al zoveel verschillende dingen gedaan en het ziet ernaar uit dat je nog veel meer leuks gaat beleven. Geniet ervan! xxx

Joyce Klein

Hey buufie!

Superleuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Heb de foto's voorbij zien komen op fb, zien er goed uit!

Heel veel plezier en tot je volgende update!

Liefs piepeloisie!! ;-)

ome Co

Leuk om je verhaal te lezen en dat je toch nog veel dingen onderneemt en wat je nog te wachten staat veel liefs en tot de volgende brief ome Co

marion

Hé lieve Rox zo te horen heb je het hartstikke naar je zin. Houden zo lief oppasje van me. Ik moet je een dikke kus geven van Sven en Amber. Go with the flow girl:-)

oma (en ook opa)

ik vond het heel moeilijk dat je weg ging maar vind het heel fijn dat je het zo geweldig hebt. Geniet er nog allemaal van. Met ons gaat alles goed.
hmmmmmpppp, dikke kus!

Neal (v.)

Hey Roxanne,

Echt heel leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en allemaal leuke verhalen!!! Ik volg je blog nog steeds intensief, dus ik kijk uit naar het volgende verhaal (over 2 weken) wat je allemaal weer hebt beleefd :)!!

Greetings from Holland and from the family!!! :)

(P.s. het voetballen in Noord hebben dus geholpen.... :p)

Anita

Wat een drukte, heerlijk! Dikke kus

Mama

de twee weken zijn om :) Nieuw verslag?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!