Welcome to my high school adventure (:

Toen was er al bijna een maand voorbij

Menn, wat gaat het snel! Ben nu al bijna een maand in Amerika, en ik heb het nogsteeds heel erg naar mijn zin. Er is zo veel gebeurd dat ik hoop dat ik jullie alles kan vertellen en het niet een superduper lang verhaal wordt. Sorry als het wel een lang verhaal wordt, maar ik wil gewoon alles vertellen (:

In de tijd dat ik hier ben is het mij gelukt om 1x te fietsen naar het meer en weer terug, woehoe. Maar ik begrijp wel waarom de mensen hier niet fietsen, veeeel te veeel heuvels. Het is hier niet zo plat als in ons kikkerlandje. Verder heb ik de bootcamp trainingen overleefd, we moesten met de jongens meedoen. Maar voor mij was het niet echt zwaar, volgends de mensen hier ben ik in shape. De echte basketball trainingen zijn begonnen, 6uur 's ochtends staan wij in de gym te zweten. JA 6 UUR 'S OCHTENDS!! 5uur in de ochtend gaat de wekker, maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag. Maar basketball is leuk! Coach zegt dat ik in het team kan komen, wanneer ik aan mijn schot werk en wat aggressiever word. Voetbal training is ook van start gegaan, amerikanen kunnen echt niet voetballen. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben, maar wat zijn zij slecht zeg hahaha. Het veld is uitgedroogd doordat er hier amper regen valt en de mensen schieten met de punt van hun voet. Wij als exchange students gaan het team dus even beter maken, heheh (:

De mensen hier in Arkansas luisteren naar country, niet echt mijn muziek stijl maar het is oke. Ik ben naar een country concert geweest van de Eli Young Band, The Farm and Jason Plummer. Bij dat concert was er een tshirt wedstrijd, wie het mooiste zelf designed tshirt had die mocht backstagemet the farm. En jaa hoor, wij mochten backstage. Dankzij Troy (hostdad) die onze tshirts had ge-airbrushed.Gisterenben ik naar een rockconcert geweest, heb daar ook een soort van'werk' geleverd. Troy heeft een security bedrijf en Brianneen ikhaddende taak om de security in en uit te schrijven.

School is trouwens ook al bijna 2 weken bezig, het is heel anders dan in Nederland maar wel erg leuk! De mensen zijn aardig en het is een kleine school, dus ik ken albest veel mensen. Mijn rooster: 1. Basketball 2. Physics 3. Oral Communication 4. English 5. US History 6. Hospitality & Tourism 7. Journalism 8. Music

Vorige week maandag zijn Brianne Kate Nun en ik naarhet meer geweest, metde speedboot en een grote band erachter. DAT WAS ZOOO VET! (: (: (:Echt helemaalgeweldig, we gaan het snel weer doen. Foto's kun je vindenop facebook.

Deze week heb ik ookcontact gehad met het thuisfront,dat was gek. Het lijkt wel of ik nu pas begin te beseffen dat ik echt voor 10 maanden weg ben..En dat is best lang heh?

Mijnhostdad is vandaag vertrokken voor een paar dagen of weken, dat is niet duidelijk. Het is zijn baan om te helpen wanneer er tornado's/hurricanes zijn geweest ergens in the USA. En aangezien de hurricanes en tornado's zijn aangekomen werd hij vandaaggebelddat hij moest komen..

Verder heb ik nog een aantal leuke dingen om naar uit te kijken:

- StLouisTrip met travel active, volgend weekend.

- SpringBreak: dan gaan wemet het basketballteam naar Florida!!! YEAH (:

-Concerten en verschillende karaoke party's en bowlen.

Ik denk niet dat ik allesheb verteld maar dit is wel ongeveerhet meeste.

En ohja:ik ben bang voor schildpadden, ahah. Brianne had een schildpad in haar autogedaan tijdens het rijden (opgepikt langsde weg) en halverwege deroute begon de schilpad te lopen. Ik begon te schreeuwen en gooide de autodeur open, terwijl die reed, en sprong uit de auto. Dat was zooo grappig (: .

Adios amigos.

Reacties

Reacties

Mamsie

Geweldig verhaal hoor wijffie! Maareh springbreak? is dat niet in het voorjaar Of bedoelen jullie daar de herfstvakantie mee? Het was leuk van de week om even te skypen. Ik denk dat die 10 maanden om vliegen zo leuk als jij het hebt. Dikke kus

Peggy de Groot

Wat een avonturen, zoals je schrijft lijkt het net of je geen adem over hebt. Leuk hoor Roxxanne..
Veel succes en tot je volgend verhaal...xx

Peggy de Groot

Sorry, je naam is natuurlijk met één X, beschouw het maar als een kiss...

Oom Co

Leuk om die verhalen van jou te lezen en fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik hoop nog veel van je avondturen te mogen lezen. Veel liefs uit Almere

marion

Hé lief oppasje van me. We missen je hier wel hoor. Tegelijkertijd vinden we het superleuk om te lezen dat je het zo geweldig hebt daar in Arkansas. Geniet er maar van. We vroegen ons alleen af waarom je dan bang was voor die schildpad Was ie zo snel dat jij uit een rijdende auto moest springen HAHA Pas je wel een beetje op. We willen je heelhuids terug! Kusjes van Paul Marion Sven en Amber en van die laatste ook nog heel veel knuffels

Anita

Wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt! Geniet ze.
liefs, anita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!