Welcome to my high school adventure (:

Zoals beloofd

Het is twee weker later, dus hier ben ik dan! Zoals beloof heh, ik kan wel vaker schrijven als ik tijd heb.. En vandaag heb ik toevallig tijd, joepie!

Sinds ik hier ben zijn wij al iets van 4x naar Springfield geweest om te shoppen, voordat ik hier kwam werd mij verteld dat we daar niet zo vaak heen gingen.. Niet dat ik het erg vind hoor, want ik houd van shoppen! Alleen gaat mijn geld wel hard zo, haha. Nu even bezuinigingen (:

Met basketball gaat het nogsteeds toppie, begin nu te wennen aan het vroege opstaan elke dag.. Als de wekker gaat, om 5uur, denkt mijn lichaam geloof ik gewoon dat het 7uur is. En dit gaat het hele jaar door, want na basketball start softball en dan hebben we een speciale workout in de ochtend. Sporten is nogsteeds leuk hoor! Het is vooral tof omdat ons basketball en softball team van de meiden erg goed is, vorig jaar zijn beide teams naar STATE geweest. Dat is een soort toernooi voor alle teams uit een bepaald district. En als het goed is gaan we dit jaar weer, yay! Vorige week hadden we onze jamboree, een klein toernooi in onze gym. Twee wedstrijden, eerste verloren en tweede gewonnen. De tweede wedstrijd heb ik best veel gespeeld, niet gescoord helaas.. Scoren is best lastig, heel anders dan met handbal

Verder doe ik ook nog voetbal, elke zaterdag een wedstrijd. Voetbal is meer voor de lol, natuurlijk willen we wel winnen maar er zit geen druk achter vanuit de coach. Dus dat is soms wel even lekker. Afgelopen weekend ook weer twee wedstrijden gehad, een gewonnen en een verloren. Heb wel een beer van een gozer omver weten te duwen, haha.

Ohh, en iets wat ik bijna vergeet.. Brianne en Lukas (exchange uit Duitsland) hebben een quadcrash gehad.. Lukas was aan het rijden met Brianne achterop en er schoot een eekhoorn voorlangs, Lukas wilde de eekhoorn ontwijken waardoor ze met quad en al over de grond rolden en behoorlijk beschadigd waren.. Lukas heeft een gebroken bot in zijn schouder en veelkrassen, hij ziet er nu al weer beter uit hoor.. We noemen hem wel Harry Potter nu (: En Brianne had behoorlijk wat krassen en blauwe plekken.. Dat was wel even schrikken, vooral omdat ik ook graag wilde rijden maar doordat AYUSA het niet toestaat kon ik niet. En Lukas is met een andere organisatie dus hij kon wel.. Maar nu weet ik wat er kan gebeuren

Afgelopen vrijdag was er een Halloween party op school, van 7 tot 10. Typische Amerikaanse tijden, haha. Het was de bedoeling dat Brianne en ik verkleed gingen als hippies, maar Brianne schaamde zich geloof ik want ze wilde niks aantrekken.. Dus had zij haar outfit aan Truc gegeven en zijn Truc en ik als hippies gegaan! Het feest was leuk, wel andere muziek maar gewoon gek gedaan zoals altijd (: Veel mensen waren verkleed, was leuk om te zien!

Taekwando gaat trouwens ook nogsteeds goed, vind het erg leuk om te doen! En heb laatst mijn eerste gele streep, ofzoiets, gehad voor op mijn witte band. Ben alleen mijn band kwijt, haha. Dus moet even een nieuwe regelen..

Aangezien ik twee weken geleden heb geschreven weet ik niet zo goed meer wat ik nog kan vertellen, ik hoop dat het allemaal goed daar in het koude kikkerlandje!

Adios Amigos!

Reacties

Reacties

Mama

Schrijf ik gister dat de twee weken om zijn en kijk.. daar is het verslag. Leuk hoor dame. Krijg je dan ook wel nieuwe gele stukken, zet Tina die dan op de band of doe je dat zelf? (Of niet) Have fun, groeten aan iedereen! xx

Peggy

Veel sport daar in de States, zou je dat hier ook hebben gehad? je hebt het over koude kikkerlandje, maar hoe is het weer daar dan? Heb je eigenlijk een eigen kamer daar, misschien een domme vraag, maar dat vroeg ik mij af.
Voor de nodige privacy.......Enjoy xxxx

oma en opa

goed gepland want vandaag zijn we bij je moeder, hebben we gelijk weer je verslag gelezen. Want we blijven ruzie maken met de laptop ;)
Leuk geschreven weer.
Dikke kus

ome co

lLeuk je verhaal weer gelezen te hebben. We kunnen je straks wel in de profkompetie tegen komen je sport zo verschrikelijk veel.dikke kus ome Co tante rita

marion

Hé lieve Rox, ik heb weer genoten van je verhaal. Ze houden je wel bezig daar. Sport ,sport en nog eens sport. Alhoewel de feestdagen komen er nu natuurlijk ook aan. Thanksgiving en zo maar helaas geen sinterklaas. Volgend jaar maar weer! Nou geniet er van . Kus Marion en de rest natuurlijk

bianca

he !! zo te zien vermaak je je prima! leuk hoor!! ik volg je hoor ook op face book xxx Bianca sanne wessel en jurre

Marjon &Jan Halsema

Hallo lieve Rox leuk hoor om te klezen dat je het naar je zin hebt ik lees trouw je verslagjes ik hoop dat he nog een leuke tijd hebt xxxx

Jos

Jee Rox, je vermaakt je prima lees ikwel. Super hoor. Wel heeeeel veel sport he. Gelukkig maar dat je sportief bent. Heb je tenminste geen tijd om handbal te missen, ha, ha.
Nou veel plezier, ik kijk uit naar je volgende verslag.
Xx jos

Thea Kersten

Hoi Roxanne,
Wat een avonturen beleef jij daar in Arkansa.
Leuk om te lezen.
Ik kreeg de URL van je trotse moeder, na een etentje met het Molenpaard.
Veel plezier daar en ik kijk uit naar je volgende verhaal.
Groetjes, Thea.

mamsie

Het is al weer 4 weken later :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!