Welcome to my high school adventure (:

Aftellen

Jaajaa, het is bijna zo ver. Over 11uur precies gaat mijn wekker en dan is het opstaan en klaarmaken voor het vliegveld. Om 9.15uur begint de vlucht naar New York, samen met 22 andere mede exchange students.

Het is een gek gevoel, om morgenochtend alles achter te laten voor 10 hele maanden. Het klinkt ook zo lang, en dat is het ook.. Maar ik weet zeker dat ik het heeel leuk ga hebben in Amerika, dus die 10 maanden waarschijnlijk voorbij zullen vliegen.

Heb vandaag van mijn gastzus, Brianne, gehoord dat ik maandag meteen kan beginnen met basketbaltraining. The hellweek/bootcamp zal dan beginnen, van maandag tot vrijdag. In een doordeweekse schoolweek begint hun training voordat de school begint, de training zal om 6uur in de ochtend starten. VROEG HE? Moet mij daar nu alvast lichamelijk op voorbereiden denk ik, hahaha.

Mijn volgende verslagje zal over een week zijn denk ik, na New York en mijn eerste ontmoeting met mijn gastgezin.

Adios Amigos!

Reacties

Reacties

Peggy de Groot

Nogmaals veel succes en plezier in the USA, ken jij enkele mede exchange students? Dus volgend jaar mei ben je weer terug....dikke kus Peggy en Ruud

Jasper Dusee

Hey kanjer !
Zie dat je droom toch uitgekomen is en je met je krent al in the USA bent !! Geniet er onwijs van !! and enjoy the adventure :-))

6 uur start van bootcamp hmm bedankt voor het idee ;-))

Gr,
Jap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!