Welcome to my high school adventure (:

Welkom welkom (:

Hello yoouu, welkom op mijn reisblog!

Even het saaie verhaaltje wijzigen voor iets leuks he, is beter om te lezen! Voor de mensen die mij niet kennen zal ik even een verhaaltje maken over mezelf:

Mijn naam is Roxanne, ik ben 17 jaar oud en woon op dit moment in Amsterdam in Nederland. Mijn blog zal gaan over mijn 10 maanden in Amerika, jaaa 10 maanden! Daar heb ik een gastgezin en ga ik naar high school.

Op dit moment weet ik nog niet waar ik heen ga en wanneer ik weg ga, uiterlijk vertrek ik 22 augustus.. Maar het wachten is nog op een gastgezing, dus nog even doorbijten (:

Wanneer ik iets weet verschijnt hier een nieuw verhaaltje!

Adios amigos.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!